Pagini

miercuri, 4 noiembrie 2015

Patriarhul Daniel: Un tejghetar cu valtrapuri - declară Cristian Tudor Popescu



„Cum dom'le, deci să nu vină la club, să vină la biserică? Formidabil! Și-atunci când numesc godporație această instituție, în frunte cu individul ăsta Daniel, cum se mai pot supăra pe mine niște credincioși? Sau cum mai pot să creadă într-un astfel de ins? Eu îi înțeleg că au credința lor în Dumnezeu, că au credința lor în ortodoxie. I-am respectat pe credincioșii autentici întotdeauna, dar cum pot acești oameni care cred sincer în Dumnezeu să-și închipuie că acest individ are vreo tangență cu Hristos, cu Dumnezeu, cu fecioara Maria, cu Sfântul Duh?”, a spus Cristian Tudor Popescu, la Jurnalul de seară.

„Individul ăsta spune nu vă duceți în club. Clubul este templul tinerilor. Ăla e templul lor, ei acolo trăiesc, acolo sunt împreună, nu separat. Ați văzut ce solidaritate impresionantă naște acest club... și imbecilul ăla șef de partid care i-a făcut sataniști... faptul că aveau niște poze shocking pe pereți și cântă într-un anume fel, rockul ăla, nu-i adevărat, acolo este locul lor de solidarizare extraordinară. Au intrat acolo, în templul ăla, ca să-și salveze prietenii și au murit ei. Și domnul ăsta îi cheamă la biserică. De ce nu a venit el acolo să aducă alinare sufletească? Nu vin eu acolo, eu stau la mine... am înțeles că s-a deplasat tot cu antemergător la o slujbă, fără niciun fel de problemă. Nu vreau... am rostit destule cuvinte dure la adresa acestui personaj... un tejghetar! Un tejghetar care poartă valtrapurile alea pe el, a mai spus jurnalistul.