Pagini

luni, 14 martie 2016

Discovery Channel - Dezastrul din Colectiv și intervenția divină a lui dumnezeu!

Aseară la ora 22:00 a fost dat în premieră pe postul Discovery Channel filmul tragediei de la Clubul Colectiv din noaptea de 30 Octombrie 2015, când Clubul a fost mistuit de flăcări. Mărturiile au fost cutremurătoare, imaginile de asemenea... Cunoaștem cu toții acest moment tragic. Dar din tot e am văzut pe ecranul televizorului meu, am reținut un mic fragment, în care una dintre supraviețuitoare (EMA BĂRĂSCU) a spus clar și răspicat:
”Personal, nu știu cum o fi pentru unii, dar eu în momentele alea NU m-am gândid nici măcar o clipă la dumnezeu sau la ceva mai presus de..., m-am gândit la medici să vină, m-am gândidt la pompieri, la oameni care sunt instruiți să facă față unor astfel de situații...”
Și nu e normal așa? Ne gândim la ceva REAL pentru a acționa în favoarea oamenilor, nu la ceva inexistent, dar foarte real în mintea tulbure a multora din pământeni...
Gândiți-vă! Căcatul ăsta de ”dumnezeu” a pocnit din degete și a omorât (în total vorbind) 63 de tineri și a rănit grav zeci de alți tineri!
Sper să n-aud de pe la cre(ș)tinii îmbuibați cu căcat în cap... că de fapt dumnezeu i-a salvat pe ceilalți participanți la concert, că-i strâng de gât! Clar?