Pagini

joi, 25 iunie 2015

Cine te ferește de cancer de piele și insolație? Desigur... prosoapele cu Arsenic Moca...!



Vești bune pentru turișii care au în plan să-și petreacă vacanța pe litoral. Anul acesta pot uita de cremele pentru protecție solară și de umbreluțele de plajă, pentru că BORâții tocmai a lansat prosopul cu chipul lui Arsenic Moca, care îi ferește pe turiști de absolut toate riscurile expunerii la soare. Pe bune! Să moară mă-sa lui Nea Trafalet!

”E un prospop atât de eficient încât mai că-mi vine să-mi dau jos straiele de Jegos și să mă duc să stau la soare în Vamă”, a lăudat PreaNenorocitul Trafalet noul prosop cu Arsenic Moca. ”Nu mai ai nevoie de nimic, nici de creme, nici de umbră, pentru că Arsenic Moca îți asigură protecție totală. Mă rog, ai nevoie doar de bani ca să-l cumperi de la noi. Și nu e de loc ieftin. Doar vreo 200 de Euro!”

Prosopul cu Arsenic Moca este capabil și de miracole, spune Jegosul de Nea Trafalet. Astfel, dacă un hoț se apropie de el și vrea să-ți fure portofelul sau telefonul, prosopul începe să lăcrimeze abundent, ca să te avertizeze. De asemenea, cei care stau la soare pe un prosop cu Arsenic Moca se bronzează de două ori mai repede decât ceilalți.

sursa: timesnewroman.ro