Pagini

joi, 16 octombrie 2014

Ai cruciuliță la oglinda retrovizoare?



Am rămas înzăpezit în 2005. În zona Dobrogei. Exact pe 30 Ianuarie.
Am stat așa... 2 zile și o noapte! Și nu fac mișto! Lângă mine a mai fost o mașină. Așa că, ne-am ajutat reciproc, atunci când viscolul și zăpada ne îngreunau deplasarea. 
Norocul nostru a fost că am avut pachete cu mâncare și eu aveam un bidon de 20 de litri de vin roșu! Asta ne-a ținut să rezistăm fără să intrăm în panică... până în fine, a apărut utilajul (vai de mama lui) și contra sumei de un milion de lei/mașină (era în perioada cu banii vechi) a acceptat să ne scoată din mormanul de zăpadă în care am rămas înțepeniți.
Oare ce se întâmpla, dacă în loc de cele necesare de-ale gurii... aveam mașina plină de cruciulițe și iconițe? 
Nici nu vreau să mă gândesc!