Pagini

marți, 5 decembrie 2017

Regele Mihai a murit! Patriarhoțul a profitat și s-a proclamat noul rege, pe motiv că el are deja coroană



La doar câteva momente după ce regele Mihai a murit, Patriarhoțul Trafalet a spus să nu se bage nimeni la tron, că el e cel mai în măsură să urce pe el. ”Am deja coroană, sunt îmbrăcat mai mult în aur și sunt românul cu cei mai mulți supuși, am mai mulți chiar și decât Dragnea, astfel că sunt cel mai potrivit să devin noul rege al României”, a anunțat PreaFericitulMaiMultDecâtArTrebuiSăFie... Nea Trafalet.

În plus, Patriarhoțul Trafalet se laudă că în mai puțin de un an, odată cu terminarea Catedralei Muirii Neamului, va deveni și românul cu cel mai mare palat. ”Sunt sigur că nu vrea nimeni ca românii să se trezească cu Radu Duda, păcăliciul ăla securist, rege al țării. Așa, cu mine pe tron, regalitatea își va recăpăta strălucirea de altădată. Și nu zic asta neapărat pentru că am foarte mult aur, ci și pentru că personalitatea mea va impune mult respect în rândul celorlalte case regale”, crede cu tărie jegosul BORâților.

Patriarhoțul Trafalet a adăugat că își va începe mandatul de rege al României cu un act creștinesc de bunăvoință. ”Voi oficia personal slujba de înmormântare a regelui Mihai”,a promis acesta. ”Și nu doar atât, ci îi voi face familiei îndoliate și un discount consistent pentru serviciile mele, de aproape 10% - mai exact, 9,6%, adică un procent pentru fiecare deceniu de viață al regelui Mihai.”



sursa cu ”adaptări”: timesnewroman.ro